close
News

The Watch Book Rolex – Next Generation

Ontdek de volgende generatie van een icoon. Laat je meevoeren in de betoverende wereld van ’s werelds beroemdste horlogemerk met het gloednieuwe The Watch Book Rolex – Next Generation. Het ultieme cadeau voor horlogeliefhebbers!

Of je nu kiest voor de Duitse, Engelse of exclusieve luxe-editie in een elegante cassette – elke uitvoering van dit visueel indrukwekkende boek biedt een diepgaande blik in de rijke geschiedenis en de legendarische modellen van Rolex, verspreid over 256 pagina’s pure fascinatie.

Van de Submariner tot de GMT-Master, van de Day-Date tot de Daytona – elk model komt tot leven met meeslepende verhalen en boeiende details.

De internationaal gerenommeerde bestsellerauteur en “horloge paus” Gisbert L. Brunner neemt je met zijn kenmerkende passie en expertise mee door het universum van Rolex – van de eerste ontwerpen tot de baanbrekende innovaties die de horlogewereld voorgoed veranderden.

The Watch Book Rolex – Next Generation combineert een schat aan informatie met een modern ontwerp, talloze indrukwekkende foto’s en aandacht voor de invloed van Rolex op popcultuur en kunst. Gastbijdragen over het herkennen van vervalsingen en het verzamelen van horloges verrijken de kennis over dit unieke merk.

Ontdek de wereld van Rolex – een merk dat niet alleen uurwerken creëert, maar ook culturele iconen vormt. Dit boek is een absolute must-have voor elke Rolex-liefhebber.

Meer info: www.teneues.com

Tags : Rolex
0024 Editorial Team

The author 0024 Editorial Team

When we started publishing our first high-end watch magazine in 1999, we had only one intention: increasing the popularity of high-quality mechanical watches. Now, many years later, this has not changed at all. In 2017 we have reinvented ourselves to serve our readers in a different and better way. Starting in 2017, the new 0024 is again better equipped to interact with the changing world of high-end watches. The new 0024 HORLOGES magazine (written in Dutch) will be at least a 200 pager: that’s twice the volume of our magazine in the old days.